profitlens.hu

Az árajánlat, ami már az első pillantásra meggyőz – létezik ilyen?

Egyéb

Egy érdeklődő végre kér tőled ajánlatot. Ez az a pont, ahol sok vállalkozás azt hiszi: „megvan!” Pedig az igazi döntés sokszor csak ezután jön – és az ajánlatod kinézete, felépítése, stílusa határozza meg, hogy tovább viszed-e a figyelmét, vagy elveszíted.

A kérdés tehát: mitől lesz egy árajánlat nemcsak korrekt, hanem meggyőző is?

Mi történik, amikor a vevő megnyitja az ajánlatod?

Gondolj bele: az ügyfél a postafiókjában 3-4 ajánlatot nyit meg egymás után.
Melyiket fogja komolyan venni?

Az első benyomás itt is számít – és az árajánlat az egyik legerősebb marketingeszközöd lehet, ha jól van összerakva.

Mitől lesz meggyőző egy ajánlat már ránézésre is?

Professzionális arculati elemek

Átlátható, logikus felépítés

Bizalomépítő részletek

Igényes design

Miért nem elég a számlázóprogramból generált ajánlat?

Az jó kiindulásnak – de önmagában hideg, személytelen és „tucat”. Egy profi szolgáltatóhoz egyedi ajánlat illik, nem sablonos formanyomtatvány.

A vevő azt keresi: ki veszi őt komolyan?
Ha már az ajánlatod is azt mutatja, hogy odafigyelsz a részletekre, az egész munkád is megbízhatóbbnak tűnik. És sokszor ez dönt, nem az ár.

Ha van egységes arculatod és egy jól felépített sablonod, máris profin tudsz ajánlatot küldeni – akár 5 perc alatt.

Szeretnél ilyen ajánlatsablont – egyedi arculattal, rád szabva?

Ha még nincs egységes megjelenésed, vagy csak unod a sablonokat, segítek elkészíteni a saját, személyre szabott ajánlati rendszered – ami már megjelenésében is meggyőz.

Vedd fel velem a kapcsolatot, és csináljuk meg közösen az árajánlatod új arcát!

A4 clipboard mockup 1024
Tag Post :
Share This :

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük